Tag Resultaten
Peter Van Wijnaerde en Antoine Houtsma in MT Springbok Agency
Springbok kiest voor een update van het managementteam na de integratie van bureaus als Joe Public, Dawn, Duke & Grace en Adeptiv (Yourzine, Searchresult).
Xerius kiest voor Springbok en Joe Public
Na een selectieprocedure koos Xerius, dé partner voor starters én zelfstandigen, voor Springbok als communicatiebureau.
Springbok verwelkomt Tom Dehaes als Brand & Campaign Strategist
Als merk- en campagnestrateeg voegt hij acht jaar aan ervaring toe aan het team van strategisch directeur Tomas Sweertvaegher.
Springbok organiseert Time to Make Sense Summit
Het evenement richt zich op CEO’s, ondernemers, marketeers en communicatiespecialisten en biedt hen een platform om te leren hoe ze maatschappelijk relevant kunnen blijven in een snel veranderende wereld.
Joe Public opnieuw met campagne voor Foodbag
Foodbag heeft een tv-campagne gelanceerd die door Joe Public Belgium is ontwikkeld (het creatieve bureau van Springbok). Foodbag staat voor lokale producten
Tomas Sweertvaegher (Joe Public) Belgisch jurylid Global Effie awards
Tomas Sweertvaegher (Strategy Director Joe Public Belgium en Springbok) zal dit jaar zowel in de Belgische Effie jury zitten als in de jury van de Global Effie awards
Joe Public Belgium ontwikkelt branding Lokerse Feesten
Joe Public Belgium heeft na een gewonnen pitch de branding ontwikkeld voor de Lokerse Feesten. Dit muziekfestival bestaat in 2025 50 jaar. De samenwerking tussen Joe Public Belgium en Lokerse Feesten zal minstens 3 jaar duren
[Vacancy] Springbok has a position for a Desktop Publisher
Springbok is directly looking for a Desktop Publisher -Mechelen
Springbok versterkt zijn UX, UI en Service Design Team met Hendrik Gerard
Springbok verwelkomt Hendrik Gerard in het UX/UI/Service Design-team. Als UX strateeg en Service Designer werkte hij onder meer voor KBC Bank, iO, Humix en anderen
[Marketing Report Cannes 2024] Michiel van Riemsdijk (Springbok Group) over bijzondere ontmoetingen in Cannes
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie.
[Marketing Report Cannes 2024] Pieter Staes: Joe Public Belgium en Springbok zijn een krachtige combinatie
We spreken Pieter Staes, Executive Creative Director bij Joe Public Belgium, over de recente bundeling van creatief talent binnen de Springbok Groep.
Springbok bundelt creativiteit via Joe Public Belgium
De Springbok groep bundelt het creatieve talent in België voortaan onder de koepel Joe Public Belgium. De digital & creative groep krijgt zo een creatief agentschap met dertig concept creatieven, strategen, designers en studio-specialisten, onder creatieve leiding van Pieter Staes en Manuel Ostyn
Springbok & Ethias met generatieve AI
Digitaal & creatief communicatiebureau Springbok en verzekeraar Ethias hebben generatieve AI ingezet in hun meest recente nationale campagne
Joe Public Amsterdam (Springbok Groep) bureau van het jaar bij SAN in Nederland
Joe Public Amsterdam, onderdeel van de Springbok Groep, heeft de Bureau van het Jaar prijs gewonnen tijdens de uitreiking van de SAN Accenten. Het bureau won deze prijs al eens in 2018
[Vacancy] Springbok has a position for an Email Specialist
Springbok is directly looking for an Email Specialist -Mechelen
[Vacancy] Springbok has a position for a Webmaster
Springbok is directly looking for a Webmaster -Mechelen
Springbok lanceert website met sustainable webdesign voor Mourik
Het bouwbedrijf Mourik heeft zijn door Springbok ontwikkelde website gelanceerd. De website is gebouwd volgens de principes van sustainable webdesign
[Springbok] Stan Dorgelo: 9 key-takeaways van Google Cloud Next '24 om op in te zetten
In Sin City heeft een team van dataconsultants van Springbok kennisgenomen van de ontwikkelingen rondom het Google Cloud Platform. Stan Dorgelo, Data Lead, beschrijft zijn bevindingen
Joe Public Belgium ontwikkelt campagne Ethias voor jongeren
Joe Public Belgium heeft een nationale campagne (part of Springbok) ontwikkeld voor Generatie Z aan in twee landstalen, maar vooral ook in hun eigen taal
Plan International en Springbok genereren dromen voor meer meisjesrechten
Zelfs anno 2024 is Internationale Vrouwendag een absolute noodzaak. Op veel plaatsen in de wereld hebben meisjes nog niet het recht om vrij te dromen
[Interview] Sammy Colson (Springbok Group): Wij zijn futureproof
Sammy Colson is CEO van Springbok Group. We spreken hem over Springbok, waar digitale en creatieve inzichten samenkomen voor effectieve campagnes en een duurzame bedrijfsvoering.
[Vacancy] Springbok has a position for a Senior Fullstack Developer
Springbok is directly looking for a: Senior Fullstack Developer-Mechelen
[Vacancy] Springbok has a position for a Senior UX/ Service designer
Springbok is directly looking for Senior UX/ Service designer-Mechelen
29 Februari | Springbok Masterclass: Making sense of customer loyalty
When times are tough, it becomes harder to gain new customers. But there’s hope. Because growth doesn’t just come from upping the number of customers, it also comes from keeping the ones you’ve got
Ethias en Springbok met promocampagne voor mobiliteitsoplossingen: de veiligste promo
Gedurende de hele maand februari zetten verzekeringsmaatschappij Ethias en creative agency Springbok de verschillende mobiliteitsoplossingen voor auto, Electric Vehicle (EV) en fiets in de kijker met De veiligste promo
[Vacatures] DPG Media zoekt een Freelance misdaadjournalist West-Vlaanderen
DPG Media is per direct op zoek naar een Freelance misdaadjournalist West-Vlaanderen