Tag Resultaten
Ethias en Joe Public Belgium lanceren activatiecampagne voor rijexamen
Ethias en Joe Public Belgium hebben een activatiecampagne ontwikkeld om jongeren te ondersteunen tijdens hun praktisch rijexamen
Joe Public Belgium ontwikkelt tijdloze modecampagne rondom herstelgarantie voor Mayerline
Het Belgische modemerk Mayerline heeft een door Joe Public Belgium ontwikkelde campagne gelanceerd waarin oudere collecties de hoofdrol spelen. Hiermee wil het inspelen op de onlangs geintrdocueerde herstelgarantie
Peter Van Wijnaerde en Antoine Houtsma in MT Springbok Agency
Springbok kiest voor een update van het managementteam na de integratie van bureaus als Joe Public, Dawn, Duke & Grace en Adeptiv (Yourzine, Searchresult).
Springbok verwelkomt Tom Dehaes als Brand & Campaign Strategist
Als merk- en campagnestrateeg voegt hij acht jaar aan ervaring toe aan het team van strategisch directeur Tomas Sweertvaegher.
Springbok organiseert Time to Make Sense Summit
Het evenement richt zich op CEO’s, ondernemers, marketeers en communicatiespecialisten en biedt hen een platform om te leren hoe ze maatschappelijk relevant kunnen blijven in een snel veranderende wereld.
Joe Public opnieuw met campagne voor Foodbag
Foodbag heeft een tv-campagne gelanceerd die door Joe Public Belgium is ontwikkeld (het creatieve bureau van Springbok). Foodbag staat voor lokale producten
Tomas Sweertvaegher (Joe Public) Belgisch jurylid Global Effie awards
Tomas Sweertvaegher (Strategy Director Joe Public Belgium en Springbok) zal dit jaar zowel in de Belgische Effie jury zitten als in de jury van de Global Effie awards
Joe Public Belgium ontwikkelt branding Lokerse Feesten
Joe Public Belgium heeft na een gewonnen pitch de branding ontwikkeld voor de Lokerse Feesten. Dit muziekfestival bestaat in 2025 50 jaar. De samenwerking tussen Joe Public Belgium en Lokerse Feesten zal minstens 3 jaar duren
Springbok versterkt zijn UX, UI en Service Design Team met Hendrik Gerard
Springbok verwelkomt Hendrik Gerard in het UX/UI/Service Design-team. Als UX strateeg en Service Designer werkte hij onder meer voor KBC Bank, iO, Humix en anderen
[Marketing Report Cannes 2024] Pieter Staes: Joe Public Belgium en Springbok zijn een krachtige combinatie
We spreken Pieter Staes, Executive Creative Director bij Joe Public Belgium, over de recente bundeling van creatief talent binnen de Springbok Groep.
Springbok bundelt creativiteit via Joe Public Belgium
De Springbok groep bundelt het creatieve talent in België voortaan onder de koepel Joe Public Belgium. De digital & creative groep krijgt zo een creatief agentschap met dertig concept creatieven, strategen, designers en studio-specialisten, onder creatieve leiding van Pieter Staes en Manuel Ostyn
Springbok & Ethias met generatieve AI
Digitaal & creatief communicatiebureau Springbok en verzekeraar Ethias hebben generatieve AI ingezet in hun meest recente nationale campagne
Joe Public Amsterdam (Springbok Groep) bureau van het jaar bij SAN in Nederland
Joe Public Amsterdam, onderdeel van de Springbok Groep, heeft de Bureau van het Jaar prijs gewonnen tijdens de uitreiking van de SAN Accenten. Het bureau won deze prijs al eens in 2018
Springbok lanceert website met sustainable webdesign voor Mourik
Het bouwbedrijf Mourik heeft zijn door Springbok ontwikkelde website gelanceerd. De website is gebouwd volgens de principes van sustainable webdesign
[Springbok] Stan Dorgelo: 9 key-takeaways van Google Cloud Next '24 om op in te zetten
In Sin City heeft een team van dataconsultants van Springbok kennisgenomen van de ontwikkelingen rondom het Google Cloud Platform. Stan Dorgelo, Data Lead, beschrijft zijn bevindingen
[Interview] Sammy Colson (Springbok Group): Wij zijn futureproof
Sammy Colson is CEO van Springbok Group. We spreken hem over Springbok, waar digitale en creatieve inzichten samenkomen voor effectieve campagnes en een duurzame bedrijfsvoering.
29 Februari | Springbok Masterclass: Making sense of customer loyalty
When times are tough, it becomes harder to gain new customers. But there’s hope. Because growth doesn’t just come from upping the number of customers, it also comes from keeping the ones you’ve got
Ethias en Springbok met promocampagne voor mobiliteitsoplossingen: de veiligste promo
Gedurende de hele maand februari zetten verzekeringsmaatschappij Ethias en creative agency Springbok de verschillende mobiliteitsoplossingen voor auto, Electric Vehicle (EV) en fiets in de kijker met De veiligste promo
Springbok en WPP Group werken voor Proximus
Springbok en WPP Group werken voor Proximus
Springbok ontwikkelt campagne voor VLAM: Is-Het-Van-Bij-Ons-Check
Het digitaal en creatief bureau Springbok heeft de campagne Is-Het-Van-Bij-Ons-Check ontwikkeld voor VLAM. VLAM is het Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing
Duke & Grace en Make Sense voortaan Springbok
De bureaus Duke & Grace en Make Sense heten vanaf heden Springbok. Beide bureaus waren al onderdeel van Springbok en zullen met de naamswijziging volledig integreren onder deze gezamenlijke vlag
Springbok: Time to Make Sense in Antwerpen
Springbok organiseerde op 20 september 2023 een bijeenkomst om creativiteit, technologie en purpose samen te brengen tijdens een bijeenkomst onder de noemer time to make sense
Joe Public en Springbok ontwikkelen #Happ campagne voor Burger King
Joe Public en Springbok hebben onder de noemer #Happ een campagne voor Burger King ontwikkeld voor de My Burger King app.In de campagne wordt duidelijk gemaakt dat de snelste weg voor een zogeheten Whopper de My Burger King app is
[Offre d'emploi] Springbok recherche un(e) Chef de Projet Digital
Springbok recherche directement un(e) Chef de Projet Digital à Gent Zuid
[Offre d'emploi] Springbok recherche un(e) Développeur de Campagnes Salesforce
Springbok recherche directement un(e) Développeur de Campagnes Salesforce
Springbok aan de slag voor MyFamily
Na een uitgebreid selectieproces kiest de tweede grootste particuliere uitbetaler van het Groeipakket in Vlaanderen voor Springbok. Het bureau zal de komende jaren de strategische, creatieve en media-aanpak voor MyFamily verzorgen
[Offre d'emploi] Springbok recherche un(e) Gestionnaire de Compte-Gent Zuid
Springbok recherche directment un(e) Gestionnaire de Compte-Gent Zuid
[Offre d'emploi] Springbok recherche un(e) Webmaster- Bruxelles
Springbok recherche directement un(e) Webmaster- Bruxelles
[Marketing Report Cannes] Kenny Vermeulen over creativiteit en de reclamewereld in België
Marketing Report Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Ieder dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn tot en met 22 juni dagelijks live te beluisteren op New Business Radio en als podcast op de website van Marketing Report
[Cannes Report] Creatieven over hun emoties
Sharon de Graaf, creative director bij het Nederlandse dawn en Kenny Vermeulen, creative director bij het Belgische Duke & Grace