Tag Resultaten
[Column] Alfred Verhoeven (Marketing the Rainbow #7) De mythe van de welvarende gay
Maar over gay consumenten bestaan toch wel heel wat mythes: ze zijn hoger opgeleid, trendsetters, leiden een luxe leven, hebben hoger inkomen (vaak twee).
[Column] Alfred Verhoeven (Marketing the Rainbow #6): Is dat nou wel de moeite waard?
Ik ben al een aantal jaar bezig met mijn promotieonderzoek Marketing the Rainbow, waarin ik de vraag onderzoek: Bestaat De Gay Consument eigenlijk wel?
[Column] Alfred Verhoeven (Marketing the Rainbow #4): Wat is er nou eigenlijk zo erg aan een beetje pinkwashing?
Ik ben al een aantal jaar bezig met mijn promotieonderzoek Marketing the Rainbow, waarin ik de vraag onderzoek: Bestaat De Gay Consument eigenlijk wel?
[Column] Alfred Verhoeven (Marketing the Rainbow #3): Nou, over die regenboog…
Ik ben al een aantal jaar bezig met mijn promotieonderzoek Marketing the Rainbow, waarin ik de vraag onderzoek: Bestaat De Gay Consument eigenlijk wel?
[Column] Alfred Verhoeven (Marketing the Rainbow #2): Alfabetsoep
Ik ben al een aantal jaar bezig met mijn promotieonderzoek Marketing the Rainbow, waarin ik de vraag onderzoek: Bestaat De Gay Consument eigenlijk wel?
[Column] Alfred Verhoeven (Marketing the Rainbow): Bestaat de gay consument eigenlijk wel?
Ik ben al een aantal jaar bezig met mijn promotieonderzoek Marketing the Rainbow, waarin ik de vraag onderzoek: Bestaat De Gay Consument eigenlijk wel?