Tag Resultaten
Springbok organiseert Time to Make Sense Summit
Het evenement richt zich op CEO’s, ondernemers, marketeers en communicatiespecialisten en biedt hen een platform om te leren hoe ze maatschappelijk relevant kunnen blijven in een snel veranderende wereld.
19 juni 2024 | Belgen en Nederlanders ontmoeten elkaar tijdens Cannes Lions
Belgen en Nederlanders uit reclame, marketing en media reizen af naar zonnig Frankrijk voor Cannes Lions en hoe leuk als zij elkaar kunnen ontmoeten?
[Vacatures] DPG Media zoekt een BI Developer (Backend Qlik Development)
DPG Media is per direct op zoek naar BI Developer (Backend Qlik Development)
Opening inschrijving Content Marketing Awards 2024
Trek de agenda voor de feestelijke uitreiking van de Content Marketing Awards 2024 op dinsdag 26 november
Presentatie Jury Content Marketing Awards 2024
Marketing Report maakt de jury van de Content Marketing Award 2024 bekend
[Vacancy] Springbok has a position for a Webmaster
Springbok is directly looking for a Webmaster -Mechelen
Vier voorzitters Content Marketing Awards 2024
De feestelijke uitreiking van de Content Marketing Awards 2024 op dinsdag 26 november 2024
Springbok lanceert website met sustainable webdesign voor Mourik
Het bouwbedrijf Mourik heeft zijn door Springbok ontwikkelde website gelanceerd. De website is gebouwd volgens de principes van sustainable webdesign
DPG Media organiseert derde editie News City Academy Awards
Jongeren tussen 18 en 26 jaar die graag schrijven, interviewen, filmen of content creëren kunnen hun mediawerk indienen
29 Februari | Springbok Masterclass: Making sense of customer loyalty
When times are tough, it becomes harder to gain new customers. But there’s hope. Because growth doesn’t just come from upping the number of customers, it also comes from keeping the ones you’ve got
Cheíl Benelux lanceert herpositionering
Cheíl Benelux lanceert zijn vernieuwde positionering: het creatieve bureau voor alle challenger brands of merken die zich zo voelen
Mediahuis neemt platform RouteYou over
RouteYou is een navigatieplatform dat is ontworpen om routes te ontdekken
Springbok: Time to Make Sense in Antwerpen
Springbok organiseerde op 20 september 2023 een bijeenkomst om creativiteit, technologie en purpose samen te brengen tijdens een bijeenkomst onder de noemer time to make sense
Fightclub ontwikkelt campagne voor Whirlpool MaxiSpace
Ter ere van de lancering van de MaxiSpace vaatwasser opende Whirlpool, in samenwerking met Fightclub, voor één dag restaurant La Vaisselle
Update inzenden voor Cross Media Awards 2023
Heeft u heerlijk genoten van uw vakantie en bent u goed en wel terug? Wij hebben even iets voor helemaal boven aan de to-do-lijst. maandag 4 september (verlengd!) is de laatste dag dat u kunt insturen voor Cross Media Awards 2023!
Fortress Investment Group van Mubadala uit Abu Dhabi koopt failliete Vice Media
De private equitygroep Fortress Investment Group heeft samen met een groep andere investeerders het failliete Vice Media gekocht. De overname zou uitkomen op 350 miljoen dollar volgens de New York Times
Zilveren Lion voor Wunderman Thompson Benelux voor Mammoth Meatball
Wunderman Thompson Benelux heeft een zilveren Lion gewonnen op het Cannes Lions festival in de categorie pr voor de campagne Mammoth Meatball. De campagne is een statement die het publiek en de vleesindustrie uitdaagt om anders na te denken over hoe voeding wordt geproduceerd en geconsumeerd
[Marketing Report Cannes] Kenny Vermeulen over creativiteit en de reclamewereld in België
Marketing Report Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Ieder dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn tot en met 22 juni dagelijks live te beluisteren op New Business Radio en als podcast op de website van Marketing Report
[Cannes Report] Creatieven over hun emoties
Sharon de Graaf, creative director bij het Nederlandse dawn en Kenny Vermeulen, creative director bij het Belgische Duke & Grace
[Marketing Report Cannes] Manuel Ostyn over Joe Public Belgium
Marketing Report Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Ieder dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn tot en met 22 juni dagelijks live te beluisteren op New Business Radio en als podcast op de website van Marketing Report
[Cannes Report] Creatieven over inspiratiebronnen en Grand Prix winnaars
Sharon de Graaf, creative director bij het Nederlandse dawn en Kenny Vermeulen, creative director bij het Belgische Duke & Grace (beiden onderdeel van Springbok)
Belgisch succes voor bureau Happiness met Bronzen Lion in Cannes
Het Belgische bureau Happiness heeft een Bronzen Lion gewonnen met de campagne Sobercoins voor Stad Balen in de categorie Gezondheid & Welness
[Cannes Report] Creatieven over goede reclame
Sharon de Graaf, creative director bij het Nederlandse Dawn en Kenny Vermeulen, creative director bij het Vlaamse Duke & Grace trekken de hele week door Cannes
Trends/Kanaal Z en Trends-Tendances/Canal Z vernieuwen online platform
Het Vlaamse Trends/Kanaal Z en het Franstalige Trends-Tendences/Canal Z hebben hun online platform vernieuwd om zo het grootste business en finance community van België te worden
VRT, DPG Media en Play Media, RTBF en RTL Belgium roepen op tot steun 12-12 slachtoffers Turkije en Syrie
VRT, DPG Media, Play Media, RTL Belgium, RTBF, NGroup (Nostalgie/NRJ), Fun Radio, LN Radio en LN 24 zetten hun schouders onder de steunactie van Consortium 12-12 voor Syrië en Turkije
Mediaconcentratie in Vlaanderen 2022: problemen voor lokale en gratis pers
De Vlaamse Regulator voor de Media, de onafhankelijke toezichthouder voor de Vlaamse audiovisuele media, heeft zijn rapport Mediaconcentratie in Vlaanderen 2022 gepubliceerd. Conclusie: terwijl het de grootste Vlaamse mediagroepen financieel voor de wind gaat, zien lokale en gratis pers zwarte sneeuw
Mediahuis Ventures investeert in Hiring Intelligence Platform HiPeople
Mediahuis Ventures, de venture capital poot van Europese mediagroep Mediahuis, investeert in de Berlijnse startup HiPeople. Samen met investeringspartners Moonfire, Capnamic Ventures en Cherry Ventures wordt 2,7 miljoen dollar geïnjecteerd
CommToZero.be voortrekker met volledig sustainable webdesign
Een coalitie van alle Belgische media en vakverenigingen uit de marcom-sector lanceerde vorige maand de website CommToZero.be, die door Springbok volledig is gebouwd volgens de principes van sustainable webdesign