Tag Resultaten
Springbok organiseert Time to Make Sense Summit
Het evenement richt zich op CEO’s, ondernemers, marketeers en communicatiespecialisten en biedt hen een platform om te leren hoe ze maatschappelijk relevant kunnen blijven in een snel veranderende wereld.
11 verse titels bij Play4, 5, 6 en 7 en GoPlay in najaar
Vlaanderen kan de komende periode 11 verse najaarstitels verwachten van GoPlay en de Play-zenders Play4, Play5, Play6 en Play7.
VTM gaat najaar 2024 voluit voor variatie
VTM, VTM2, VTM3, VTM4, VTM Gold en streamingdienst VTM Go zijn er dit najaar vanaf 2 september 2024 volgens eigen zeggen voor iedereen met een mix van genres, onverwachte talenten, vertrouwde gezichten in verrassende rollen en frisse twists
VRT investeert in najaarsprogrammering
De VRT investeert in de najaarsprogrammering die op 2 september 2024 van start gaat
19 juni 2024 | Belgen en Nederlanders ontmoeten elkaar tijdens Cannes Lions
Belgen en Nederlanders uit reclame, marketing en media reizen af naar zonnig Frankrijk voor Cannes Lions en hoe leuk als zij elkaar kunnen ontmoeten?
Telenet komt met BASE-merk voor internet en televisie
Vanaf 3 juni 2024 zal BASE naast zijn mobiele diensten ook in heel België vast internet en televisiediensten aanbieden
Opening inschrijving Content Marketing Awards 2024
Trek de agenda voor de feestelijke uitreiking van de Content Marketing Awards 2024 op dinsdag 26 november
Presentatie Jury Content Marketing Awards 2024
Marketing Report maakt de jury van de Content Marketing Award 2024 bekend
RTL Belgium met reclamemodel zonder doorspoelbare reclame bij Telenet
In Franstalig België gaat RTL Belgium bij Telenet over op een reclamemodel waarbij bij het begin van elk opgenomen programma een minuut niet-doorspoelbare reclame aanwezig zal zijn.
Vier voorzitters Content Marketing Awards 2024
De feestelijke uitreiking van de Content Marketing Awards 2024 op dinsdag 26 november 2024
Studie RTL AdAlliance: verschillen west Europa en Verenigde Staten in videogebruik
AVOD en FAST zijn veel populairder in de Verenigde Staten dan in het westen van Europa. Dit blijkt uit het onderzoek The New Life of the Living Room dat RTL AdAlliance voor de derde keer heeft uitgevoerd in 11 (west) Europese landen en de Verenigde Staten
HGTV op 27 maart gelanceerd bij Telenet
De van oorsprong Amerikaanse interieur- en lifestylezender HGTV is op 27 maart 2024 gestart met een Vlaamse versie. De zender is te zien via het basisaanbod van Telenet voor de circa 2 miljoen kabelabonnees. HGTV is vooralsnog niet via Proximus te zien
DPG Media organiseert derde editie News City Academy Awards
Jongeren tussen 18 en 26 jaar die graag schrijven, interviewen, filmen of content creëren kunnen hun mediawerk indienen
Periscoopfilm lanceert streamingdienst Go Anime
Onder de naam Go Anime heeft Periscoopfilm het streamingplatform gelanceerd dat zich uitsluitend richt op Nederlands ondertitelde anime films en series. De dienst richt zich op Nederland en Vlaanderen
The Walt Disney Company Benelux benoemt Michel Dupont tot Director Advertising & Sales
The Walt Disney Company Benelux heeft Michel Dupont benoemd tot Director Advertising & Sales voor de Benelux. Hij is en blijft General Manager van het Belgische Transfer. Kiki Klijn-Van Leeuwen Boomkamp verlaat The Walt Disney Company per 1 april 2024
VRT en RTBF sluiten zich aan bij Public Media Alliance
De openbare Vlaamse omroep VRT en de Franstalig Belgische omroep RTBF maken voortaan deel uit van de Public Media Alliance (PMA), de grootste internationale vereniging van publieke mediaorganisaties
29 Februari | Springbok Masterclass: Making sense of customer loyalty
When times are tough, it becomes harder to gain new customers. But there’s hope. Because growth doesn’t just come from upping the number of customers, it also comes from keeping the ones you’ve got
AdCellerant introduces new addressable streaming tv product with precise targeting and reach
Built on a core principle of innovation, AdCellerant has announced their newest product offering, Addressable Streaming TV.
VTM Go integreert Streamz en voorjaar 2024 bij VTM
Het streamingaanbod van Streamz is voortaan ook beschikbaar via VTM Go. Dit maakte DPG Media bekend bij de presentatie van zijn voorjaarsprogrammering
Play Media lanceert misdaadzender Play Crime
Play Media lanceert op 19 januari 2024 de themazender Play Crime, een zender waar 24 uur per dag, 7 dagen per week misdaadseries en misdaadfilms te zien zijn
DAB+-beluistering groeit naar 30 procent
49 procent van het radioluisteren gebeurt in Vlaanderen via digitale weg. Daarbij luistert 30 procent via DAB+ en is daarmee gegroeid met 11 procent ten opzichte van 2021
DPG Media, Rossel en RTL Belgium verlengen samenwerking met TF1 en M6
Groupe TF1, DPG Media en Rossel hebben een overeenkomst gesloten over de verlenging van de commerciële samenwerking voor TF1, TMC en MyTF1. Tegelijk is de programmatische samenwerking van Groupe M6 met RTL Belgium verlengd
Springbok: Time to Make Sense in Antwerpen
Springbok organiseerde op 20 september 2023 een bijeenkomst om creativiteit, technologie en purpose samen te brengen tijdens een bijeenkomst onder de noemer time to make sense
Fightclub ontwikkelt campagne voor Whirlpool MaxiSpace
Ter ere van de lancering van de MaxiSpace vaatwasser opende Whirlpool, in samenwerking met Fightclub, voor één dag restaurant La Vaisselle
Update inzenden voor Cross Media Awards 2023
Heeft u heerlijk genoten van uw vakantie en bent u goed en wel terug? Wij hebben even iets voor helemaal boven aan de to-do-lijst. maandag 4 september (verlengd!) is de laatste dag dat u kunt insturen voor Cross Media Awards 2023!
Play Media presenteert najaar 2023: Vlaamse keuzekijker centraal
Play Media (dat onderdeel is van Telenet) heeft zijn najaarsprogrammering bekend gemaakt voor de zenders Play4, Play5, Play6 en Play7 alsmede zijn streamingdienst GoPlay
DPG Media presenteert najaarsprogrammering VTM-zenders
DPG Media heeft zijn najaarsprogrmmering 2023 gepresenteerd voor zijn VTM-zenders. Als grootste commerciële zender blijft VTM zich continu heruitvinden