Tag Resultaten
[Vacatures] Zigt Media zoekt een Digital Campaign Executive (m/v)
Zigt is per direct op zoek naar een Digital Campaign Executive (m/v) -Full Time
ZIGT neemt digital agency BossData over
Deze strategische zet is bedoeld om de expertise en dienstverlening van ZIGT op het gebied van digitale media verder te versterken en klanten een nog breder scala aan geïntegreerde oplossingen te bieden
[Offre d'emploi] ZIGT recherche un(e) Stratégiste
ZIGT recherche directement un(e) Stratégiste
[Offre d'emploi] ZIGT recherche un(e) Responsable de Bureau - Poste temporaire
ZIGT recherche directement un(e) Responsable de Bureau - Poste temporaire
[Offre d'emploi] ZIGT recherche un(e) Social Advertising Specialist
ZIGT recherche directement un(e) Social Advertising Specialist
[Vacature] ZIGT zoekt een Digital Planner
ZIGT is per direct op zoek naar een Digital Planner
[Offre d'emploi] ZIGT recherche un(e) Digital Planner
ZIGT recherche directement un(e) Digital Planner
[Vacancies] ZIGT zoekt een DIGITAL PLANNER
ZIGT is een full service mediabureau, gevestigd in Zaventem. Om de verdere groei en uitgesproken ambitie van ZIGT mee te helpen ondersteunen, zijn wij op zoek naar een fulltime Digital Planner (m/v) met een bewezen passie voor online media
[Vacancies] ZIGT zoekt een MEDIAPLANNER
ZIGT is een full service mediabureau, gevestigd in Zaventem. Om de verdere groei en uitgesproken ambitie van ZIGT mee te helpen ondersteunen, zijn wij op zoek naar een fulltime mediaplanner (m/v)
[Vacancies] ZIGT zoekt een SEARCH SPECIALIST
ZIGT is een full service mediabureau, gevestigd in Zaventem. Om de verdere groei en uitgesproken ambitie van ZIGT mee te helpen ondersteunen, zijn wij op zoek naar een fulltime search Specialist (M/V/X) met een bewezen passie voor online media
[Vacancies] ZIGT zoekt een PROGRAMMATIC ADVERTISING SPECIALIST
ZIGT is een full service mediabureau, gevestigd in Zaventem. Om de verdere groei en uitgesproken ambitie van ZIGT mee te helpen ondersteunen, zijn wij op zoek naar een fulltime Programmatic Specialist (M/V/X) met een bewezen passie voor online media
[Column] Lotte Ceulemans (ZIGT): Een volgende stap in het Google Analytics verhaal
Overal waar je kijkt online zie je deze dag met rood omlijnd verschijnen: 1 juli 2023. En terecht! Want wie dan nog hoopt om met Universal Analytics websitegegevens te tracken, is eraan voor de moeite
[Forum] Wat brengt het jaar 2022 voor mediabureaus?
In de rubriek [Forum] vragen wij bepalende spelers in media en marketingcommunicatie naar hun mening naar aanleiding van een actuele vraag.