Tag Resultaten
Dentsu Benelux presenteert OOH-trendrapport 2024
In dit rapport worden de nieuwste trends en innovaties in de out-of-home branche voor 2024 belicht
Cheil Benelux ontwikkelt augmented reality tramhalte voor Samsung
Het elektronicamerk lanceert een digital out-of-home-campagne in Brussel waarbij de AI-features van de Galaxy S24 de realiteit van de tramhalte beïnvloeden
WPP lanceert Welcome Talent-initiatief voor communicatiesector
WPP heeft Welcome Talent gelanceerd in België, een ambitieuze campagne die de communicatiesector diverser en inclusiever wil helpen maken
Wim Jansen wordt CCO DPG Media Advertising België; andere leiding JCDecaux Be-Lux
Vanaf 18 september 2023 neemt Wim Jansen de leiding over van DPG Media Advertising België. Daarmee vertrekt Wim Jansen als CEO JCDecaux Be-Lux en Israël
ACC, JCDecaux en YoungDogs lanceren wedstrijd: Frame the future
Buitenreclame-exploitant JCDecaux BeLux, brancheorganisatie ACC en de creatieve talentontwikkelorganisatie YoungDogs organiseren de eerste editie van Frame the Future, waarbij 10 jonge creatieven een week lang Digital Out Of Home (DOOH) netwerk van JCDecaux in België exposure kunnen winnen