Tag Resultaten
Saartje Gerritsen ESG Manager Banijay Benelux
Het bedrijf verankert ESG (Environmental, Social, and Governance) als een van haar strategische prioriteiten en benadrukt hiermee haar toewijding aan duurzaam produceren en maatschappelijke verantwoordelijkheid
IBM commits $45 million towards resilient cities
Aligned with United Nations SDG 11, IBM has announced a new request for proposals from government and non-profit organizations for the IBM Sustainability Accelerator, focused on technology-driven projects to advance city resiliency.
HARDER BETTER STRONGER neemt JUICE promotions over
De twee leidende activatiebureaus uit respectievelijk Antwerpen en Amsterdam slaan de handen definitief in één.
Mediahuis verwerft volledige eigendom Medienhaus Aachen GmbH
Mediahuis heeft recentelijk de overige 30 procent van de aandelen in de Duitse uitgever Medienhaus Aachen GmbH verworven, waardoor het nu volledige eigendom is van Mediahuis
ZIGT neemt digital agency BossData over
Deze strategische zet is bedoeld om de expertise en dienstverlening van ZIGT op het gebied van digitale media verder te versterken en klanten een nog breder scala aan geïntegreerde oplossingen te bieden
Duke & Grace en Make Sense voortaan Springbok
De bureaus Duke & Grace en Make Sense heten vanaf heden Springbok. Beide bureaus waren al onderdeel van Springbok en zullen met de naamswijziging volledig integreren onder deze gezamenlijke vlag
IAB Europe unveils guide to improving sustainable business decision-making in the digital ad industry
IAB Europe unveils guide to improving sustainable business decision-making in the digital ad industry
Overname WPG Media door Roularta Media Group
Met deze overname wordt Roularta Media Group eigenaar van drie magazinemerken in het mindfullness-segment in Nederland
Hertog Jan lanceert de Hertog Jan Blikvanger
Hertog Jan heeft de Hertog Jan Blikvanger uitgebracht, een duurzame oplossing om afval te verminderen en recycling te bevorderen
Fremantle neemt meerderheidsbelang in A Team Productions
Fremantle gaat een samenwerking aan met het jonge en ambitieuze productiebedrijf A Team Productions (ATP) uit België. Met de overname verstevigt Fremantle haar positie op de Belgische scripted markt en investeert zij in de groei van haar internationale scripted portefeuille van films en dramaseries
Liberty Global wil Telenet volledig overnemen
Liberty Global wil Telenet volledig overnemen. Hiertoe heeft Liberty Global een bod van 22 euro per aandeel op Telenet gedaan. Thans bezit Liberty Global 59,18 procent van de aandelen
MarketResponse neemt CX-specialist Underlined over
MarketResponse neemt customer experience-specialist Underlined over van Broad Horizon. Door deze overname versterkt MarketResponse de leidende positie als specialist op het gebied van customer experience op de Nederlandse en internationale markt
Telenet (Play Media) neemt belang van 20 procent in Nostalgie Vlaanderen
Telenet heeft een akkoord bereikt met uitgeverij Mediahuis om 20 procent van de aandelen van Mediahuis van de radiozender Nostalgie (Vlaanderen) te kopen. Mediahuis zal na verkoop meerderheidsaandeelhouder blijven met een belang van 55 procent. NRJ Group houdt 25 procent van de zender in handen
Banijay Benelux koopt meerderheid Belgische scripted productiebedrijf Johnnydepony
Banijay Benelux – dat onderdeel is van het in Amsterdam beursgenoteerde FL Entertainment – heeft een meerderheid van het Belgische scripted productiebedrijf Jonnydepony overgenomen
RTL Group stelt aan Nederlandse ACM voor: Mediahuis Nederland gaat reclameverkoop doen
RTL Group en Talpa Network/Talpa Holding hebben bij de Nederlandse Autoriteit Consument & Markt (ACM) voorgesteld dat Mediahuis Nederland de reclameverkoop van de Nederlandse zenders SBS6, Net5, Veronica en SBS9 gaat doen en daarmee in feite Talpa Media Solutions overneemt
Het Ierse online vergelijkingsplatform Switcher.ie wordt overgenomen door Mediahuis
Europese mediagroep Mediahuis investeert in de Ierse online vergelijkingsmarkt met de overname van Switcher.ie, een prijsvergelijkingssite voor energie, telecom, leningen en hypotheken
This Agency herintroduceert Zo simpel is het campagne Denim Solar in Vlaanderen en Zweden
Solarmerk Denim, onderdeel van de solarclarity Group, heeft de campagne Zonnepanelen, zo simpel is het wederom gelanceerd. Dit keer ook in België en Zweden. Centraal daarin staat het gemak waarmee consumenten zonnepanelen kunnen bestellen
VICE lanceert internationale duurzaamheidscampagne voor de Europese Commissie
VICE Media Group kondigt het branded content platform What The Food aan, gemaakt in samenwerking met GOPA Com. voor de Europese Commissie, als onderdeel van hun Farm to Fork strategie
[Interview] Johan Vandepoel: ACC zet in op talent en duurzaamheid
Johan Vandepoel is op 1 januari 2023 10 jaar de CEO van ACC Belgium, de brancheorganisatie waar alle creatieve bureaus samenkomen: reclamebureaus, branding & design-, content-, digital-, event-, teambuilding- pr & influencer-bureaus