Tag Resultaten
[Marketing Report Cannes 2024] Frederik Braem en Kim Temmerman: Brightfish biedt meer bioscoopreclame dan alleen op het scherm
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie
[Marketing Report Cannes 2024] Loic Maritte en Jari Tuyaerts (MediaMarkt BE) over inzenden voor de Young Lions
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie.
[Marketing Report Cannes 2024] Eric Kramer (WPP) and Evan Dunn (AKQA) on winning in Cannes
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie.
[Marketing Report Cannes 2024] Michiel van Riemsdijk (Springbok Group) over bijzondere ontmoetingen in Cannes
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie.
[Marketing Report Cannes 2024] Julian Pinn on SAWA
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde.
[Marketing Report Cannes 2024] Cece Wyldeck (MassiveMusic): We are a creative agency, not just a music service company
New Business Radio will be broadcasting for a week from Cannes Lions - the largest advertising festival on earth. Every day, we will welcome leading guests from the world of media and marketing communications.
[Vacatures] DPG Media zoekt een Digital Marketeer B2B
DPG Media is per direct op zoek naar Digital Marketeer B2B
[Vacancy] Springbok has a position for an Email Specialist
Springbok is directly looking for an Email Specialist -Mechelen
Studie RTL AdAlliance: verschillen west Europa en Verenigde Staten in videogebruik
AVOD en FAST zijn veel populairder in de Verenigde Staten dan in het westen van Europa. Dit blijkt uit het onderzoek The New Life of the Living Room dat RTL AdAlliance voor de derde keer heeft uitgevoerd in 11 (west) Europese landen en de Verenigde Staten
Cheil Benelux ontwikkelt immersive experience R+T beurs voor Coulisse
Na een korte oriëntatiefase heeft Coulisse besloten om samen te werken met Cheil Benelux. Als eerste stap in deze samenwerking heeft Cheil een immersive experience ontwikkeld voor de R+T beurs in Stuttgart.
Onderzoek: bedrijven omarmen AI, regels staan in de weg
Storyblok heeft het rapport The State of cms 2024 uitgebracht om te laten zien hoe bedrijven vandaag de dag content beheren en wat hun contentplannen voor de toekomst zijn.
Over half of Dutch and Belgian banking and retail companies are not optimizing local SEO, iO study
According to a recent study by blended agency iO, more than half of the Dutch and Belgian organisations in banking and retail are either not optimising or barely optimising their local SEO
[Onderzoek] Nestlé is wereldwijd het meest waardevolle voedingsmerk
Nestlé is opnieuw wereldwijd het meest waardevolle voedingsmerk, volgens een onderzoek van Brand Finance
[Onderzoek] Technerds: 39 procent van de Nederlanders en Vlamingen zien kunstmatige intellignetie als bedreiging
39 procent van de Nederlanders en Vlamingen zien kunstmatige intelligentie (AI) als bedreiging. Dat blijkt uit onderzoek van Technerds.nl onder 278 Nederlandse en Vlaamse respondenten
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Data Analyst - Antwerpen
Bij Mediahuis zijn we op zoek naar een data analyst bij het group data & insights team. En we geloven dat jij de juiste persoon bent.
Marc Fauconnier/ACC adviseert merken en bureaus: Hoera, het is crisis
Marc Fauconnier is voor de Belgische brancheorganisatie ACC in de pen gekropen en analyseert – op basis van onderzoek hoe merken kunnen navigeren in woelige economische wateren