Tag Resultaten
[Marketing Report Cannes 2024] Frederik Braem en Kim Temmerman: Brightfish biedt meer bioscoopreclame dan alleen op het scherm
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie
[Marketing Report Cannes 2024] Loic Maritte en Jari Tuyaerts (MediaMarkt BE) over inzenden voor de Young Lions
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie.
[Marketing Report Cannes 2024] Eric Kramer (WPP) and Evan Dunn (AKQA) on winning in Cannes
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie.
[Marketing Report Cannes 2024] Michiel van Riemsdijk (Springbok Group) over bijzondere ontmoetingen in Cannes
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie.
[Marketing Report Cannes 2024] Julian Pinn on SAWA
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde.
[Marketing Report Cannes 2024] Cece Wyldeck (MassiveMusic): We are a creative agency, not just a music service company
New Business Radio will be broadcasting for a week from Cannes Lions - the largest advertising festival on earth. Every day, we will welcome leading guests from the world of media and marketing communications.
Springbok lanceert website met sustainable webdesign voor Mourik
Het bouwbedrijf Mourik heeft zijn door Springbok ontwikkelde website gelanceerd. De website is gebouwd volgens de principes van sustainable webdesign
Saartje Gerritsen ESG Manager Banijay Benelux
Het bedrijf verankert ESG (Environmental, Social, and Governance) als een van haar strategische prioriteiten en benadrukt hiermee haar toewijding aan duurzaam produceren en maatschappelijke verantwoordelijkheid
Cheil Benelux ontwikkelt immersive experience R+T beurs voor Coulisse
Na een korte oriëntatiefase heeft Coulisse besloten om samen te werken met Cheil Benelux. Als eerste stap in deze samenwerking heeft Cheil een immersive experience ontwikkeld voor de R+T beurs in Stuttgart.
CommToZero lanceert twee Carbon Calculators
CommToZero, de coalitie van alle partijen in de Belgische communicatiewereld die de koolstofvoetafdruk van hun sector willen verkleinen, komt met twee koolstofcalculatoren die speciaal zijn ontwikkeld voor de Belgische markt
Fightclub ontwikkelt campagne voor Whirlpool MaxiSpace
Ter ere van de lancering van de MaxiSpace vaatwasser opende Whirlpool, in samenwerking met Fightclub, voor één dag restaurant La Vaisselle
Mutant ontwikkelt 360-graden campagne Fruitz
Deze campagne belicht de boodschap dat iedereen van diverse achtergronden, seksuele geaardheden en liefdesinteresses de ruimte heeft om zichzelf te zijn
[Interview] Anouk Heida (TOT PR): Voorkom marketing waste; investeer in duurzame campagnes
Anouk Heida is eigenaar van TOT PR & Communications. We spreken haar over haar bureau en ontwikkelingen in de sector
Duke & Grace/Springbok verwelkomt VLAM
Duke & Grace/Springbok voegt VLAM, het Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing, toe aan haar portfolio
Barbie lanceert eerste pop met het syndroom van Down
Mattel breidt poppenlijn uit met een Barbie met het syndroom van Down. Zo wil het merk nog meer kinderen aanspreken met een pop waarin ze zichzelf herkennen en die hun omgeving weerspiegelt. De Barbiepop met het syndroom van Down is bestemd om alle kinderen te inspireren om meer verhalen te vertellen door middel van spel
Wunderman Thompson ontwikkelt rugzak voor bpost-pakjesvervoer: bBAG
Wunderman Thompson heeft de bBAG ontwikkeld voor bpost. Dat is een rugzak die speciaal is ontworpen om het vervoeren van verschillende formaten pakjes makkelijker te maken
[Vacatures] Glasnost zoekt een Senior Consultant België
Glasnost is per direct op zoek naar een Senior Consultant België
Mieke De Ketelaere board member Springbok
AI en tech-expert Mieke De Ketelaere is gestart als board member bij Springbok, het brandtech agency voor een duurzame toekomst.
[Vacatures] Springbok zoekt een Duurzaamheidsexpert - Gent Zuid
De focus op duurzaamheid in al zijn aspecten groeit gelukkig. Ons team verwelkomt daarom graag een extra duurzaamheidsexpert
Springbok herdefinieert Belgisch agency landschap met overname Gentse Duke & Grace
Het Gentse digitale bureau Duke & Grace wordt onderdeel van Springbok, het brandtech agency voor duurzame groei
CommToZero lanceert Carbon Academy
Het project CommToZero heeft het Zero Carbon-luik gelanceerd. Daarmee kunnen bedrijven in de media, marketing en communicatiesector hun CO2-voetafdruk in de hele waardeketen meten. Het proces is verdeeld in 3 fasen: In-house efforts (scope 1&2), Production efforts (scope 3) en Media efforts (scope 3)
CommToZero.be voortrekker met volledig sustainable webdesign
Een coalitie van alle Belgische media en vakverenigingen uit de marcom-sector lanceerde vorige maand de website CommToZero.be, die door Springbok volledig is gebouwd volgens de principes van sustainable webdesign
This Agency herintroduceert Zo simpel is het campagne Denim Solar in Vlaanderen en Zweden
Solarmerk Denim, onderdeel van de solarclarity Group, heeft de campagne Zonnepanelen, zo simpel is het wederom gelanceerd. Dit keer ook in België en Zweden. Centraal daarin staat het gemak waarmee consumenten zonnepanelen kunnen bestellen
CommToZero.be: duurzaamheidsplatform voor marcom-industrie
Het duurzaamheidsplatform CommToZero.be is gelanceerd. Daarop is alle informatie, tools en initiatieven omtrent Zero Greenwashing en Zero Carbon samengebracht
VICE lanceert internationale duurzaamheidscampagne voor de Europese Commissie
VICE Media Group kondigt het branded content platform What The Food aan, gemaakt in samenwerking met GOPA Com. voor de Europese Commissie, als onderdeel van hun Farm to Fork strategie
[Interview] Johan Vandepoel: ACC zet in op talent en duurzaamheid
Johan Vandepoel is op 1 januari 2023 10 jaar de CEO van ACC Belgium, de brancheorganisatie waar alle creatieve bureaus samenkomen: reclamebureaus, branding & design-, content-, digital-, event-, teambuilding- pr & influencer-bureaus
[Interview] Peeter Verlegh (VU): Koketteren met wat je uitdraagt, is niet effectief
Peeter Verlegh, hoogleraar Marketing aan de Vrije Universiteit, is gespecialiseerd in merken, reclame en consumentengedrag. We spreken hem over zijn nu lopende onderzoek naar het verschijnsel dat steeds meer merken maatschappelijke standpunten innemen
Rahul Titus benoemd tot global head of influence bij Ogilvy
Ogilvy PR heeft Rahul Titus gekozen als het allereerste Global Head of Influence