Marketing Report

Tag Resultaten

[Marketing Report Cannes 2024] Frederik Braem en Kim Temmerman: Brightfish biedt meer bioscoopreclame dan alleen op het scherm

25-06-2024 | 08:03:00
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie

[Marketing Report Cannes 2024] Loic Maritte en Jari Tuyaerts (MediaMarkt BE) over inzenden voor de Young Lions

25-06-2024 | 07:58:00
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie.

[Marketing Report Cannes 2024] Eric Kramer (WPP) and Evan Dunn (AKQA) on winning in Cannes

25-06-2024 | 07:54:00
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie.

[Marketing Report Cannes 2024] Michiel van Riemsdijk (Springbok Group) over bijzondere ontmoetingen in Cannes

25-06-2024 | 07:48:00
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie.

[Marketing Report Cannes 2024] Julian Pinn on SAWA

25-06-2024 | 07:40:00
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde.

[Marketing Report Cannes 2024] Cece Wyldeck (MassiveMusic): We are a creative agency, not just a music service company

25-06-2024 | 07:36:00
New Business Radio will be broadcasting for a week from Cannes Lions - the largest advertising festival on earth. Every day, we will welcome leading guests from the world of media and marketing communications.

Cheil Benelux ontwikkelt immersive experience R+T beurs voor Coulisse


07-03-2024 | 09:08:00
Na een korte oriëntatiefase heeft Coulisse besloten om samen te werken met Cheil Benelux. Als eerste stap in deze samenwerking heeft Cheil een immersive experience ontwikkeld voor de R+T beurs in Stuttgart.

GroupM begint internationaal initiatief tegen fake news en voor diversiteit

08-03-2023 | 14:52:43
GroupM begint wereldwijd een initiatief om mediabudgetten te richten op geloofwaardige uitgevers die verantwoordelijke journalistiek bedrijven. Ook begint GroupM een samenwerking met Warner Bros. Discovery voor meer content op het vlak van diversiteit

[Interview] Johan Vandepoel: ACC zet in op talent en duurzaamheid

22-08-2022 | 12:03:00
Johan Vandepoel is op 1 januari 2023 10 jaar de CEO van ACC Belgium, de brancheorganisatie waar alle creatieve bureaus samenkomen: reclamebureaus, branding & design-, content-, digital-, event-, teambuilding- pr & influencer-bureaus

Vlaamse mediagroepen verenigd in Antwerp Pride Parade

18-08-2022 | 11:25:07
Tijdens de vijftiende editie van de Antwerp Pride verenigden de grote Vlaamse mediagroepen zich om de LGBTQIA+-gemeenschap expliciet te steunen

Subscribe to our newsletter