Marketing Report

Tag Resultaten

[Marketing Report Cannes 2024] Frederik Braem en Kim Temmerman: Brightfish biedt meer bioscoopreclame dan alleen op het scherm

25-06-2024 | 08:03:00
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie

[Marketing Report Cannes 2024] Loic Maritte en Jari Tuyaerts (MediaMarkt BE) over inzenden voor de Young Lions

25-06-2024 | 07:58:00
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie.

[Marketing Report Cannes 2024] Eric Kramer (WPP) and Evan Dunn (AKQA) on winning in Cannes

25-06-2024 | 07:54:00
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie.

[Marketing Report Cannes 2024] Michiel van Riemsdijk (Springbok Group) over bijzondere ontmoetingen in Cannes

25-06-2024 | 07:48:00
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie.

[Marketing Report Cannes 2024] Julian Pinn on SAWA

25-06-2024 | 07:40:00
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde.

[Marketing Report Cannes 2024] Cece Wyldeck (MassiveMusic): We are a creative agency, not just a music service company

25-06-2024 | 07:36:00
New Business Radio will be broadcasting for a week from Cannes Lions - the largest advertising festival on earth. Every day, we will welcome leading guests from the world of media and marketing communications.

Kérastase en Serviceplan Make lanceren campagne met actrice Sydney Sweeney 

16-04-2024 | 10:29:12
Serviceplan Make Benelux heeft de krachten gebundeld met Kérastase voor de lancering van de productlijn van het haarverzorgingsmerk

[Vacatures] DPG Media zoekt een Account Manager B2B/B2C

21-03-2024 | 08:00:00
DPG Media is per direct op zoek naar een Account Manager B2B/B2C-Hybride, Antwerpen

Cheil Benelux ontwikkelt immersive experience R+T beurs voor Coulisse


07-03-2024 | 09:08:00
Na een korte oriëntatiefase heeft Coulisse besloten om samen te werken met Cheil Benelux. Als eerste stap in deze samenwerking heeft Cheil een immersive experience ontwikkeld voor de R+T beurs in Stuttgart.

MediaMarkt opent eerste Xpress-winkelformat in de Benelux

05-02-2024 | 17:44:00
Het Xpress-format is een aanvulling op de al bestaande winkelformules en laat de elektronicaspecialist toe om een nieuw klantensegment aan te spreken

[Vacancy] Cheil Benelux has a position for Retail Communications Manager (Brussels)

30-11-2023 | 08:22:00
Cheil Benelux is directly looking for a Retail Communications Manager Full time - Brussels

Bol.com kiest voor De Reclamefabriek voor Speelgoedboek

21-07-2023 | 00:55:00
Bol.com heeft na een bureau oriëntatie De Reclamefabriek gekozen als creatief bureau van Het Grote Speelgoedboek. De bureau oriëntatie begon in 2022. De Reclamefabriek zal voor meerdere jaren de creatieve uitwerking mogen maken voor Bol.com

Happiness ontwikkelt website De Wereld in het Kleijn voor Albert Heijn in Vlaanderen

19-02-2023 | 23:30:00
Het Belgische reclamebureau Happiness heeft voor Albert Heijn in Vlaanderen een merk- en communuicatiecampagne ontwikkeld met de serie De Wereld in het Kleijn. De merkcampagne moet aangeven waar Albert Heijn voor staat in België

Shekel supplies smart refrigerators to Belgian retailer Colruyt

08-08-2022 | 15:33:24
Shekel, along with U.S. based Parlevel Systems, supplied dozens of smart refrigerators to the Colruyt retail group operating in Belgium, Luxembourg and France. The transaction is estimated at 1M NIS.

[Forum] Wat brengt het jaar 2022 voor contentmarketing?

28-07-2022 | 09:23:00
Met regelmaat vragen we een aantal bepalende spelers in de markt naar hun mening aan de hand van een actuele vraag. De vraag deze keer is: wat gaat het Contentmarketing Jaar 2022 brengen?

[Column] Micha Appermans (RCA): Blijft de stenen winkel nog overeind?

27-07-2022 | 21:55:00
In een periode dat de leegstand in winkelstraten groeit openen pure onlinespelers fysieke winkels in diezelfde straten. Hoe zal de fysieke winkel de komende jaren evolueren?

Subscribe to our newsletter