Marketing Report
Springbok versterkt zijn UX, UI en Service Design Team met Hendrik Gerard

Springbok versterkt zijn UX, UI en Service Design Team met Hendrik Gerard

Springbok verwelkomt Hendrik Gerard in het UX/UI/Service Design-team. Als UX strateeg en Service Designer werkte hij onder meer voor KBC Bank, iO, Humix en anderen. 

Met een toegewijd UX, UI en Service Design-team ontwikkelt Springbok Agency innovatieve digitale producten én ervaringen die klanttevredenheid steeds combineren met bedrijfsgroei. Het team werkt voor grote nationale en internationale klanten zoals Engie, Daikin, Mourik, GroupS, Atlas Copco, Bridgestone en D'Ieteren.

Kathy Haemers, lead Service Design van Springbok: “Hendrik Gerard heeft de vaardigheid om doelgerichte en toegankelijke digitale ervaringen te creëren én balanceert daarbij gebruikservaring altijd met de impact die het heeft op bedrijfsdoelstellingen.

Deze aanpak gebruikte hij al voor verschillende klanten, zoals de Nationale Loterij, D’ieteren, KBC en andere. Hij heeft een pragmatische aanpak. UX-metrics zal hij inzetten om resultaten duidelijk te meten en te verbeteren en zo zorgt hij ervoor dat de bezoeker de best mogelijke ervaring krijgt.”

Jeroen Van Norren, AI expert bij Springbok : “We gaan zijn snelle en slimme denkvermogen ook inzetten voor de toekomstige mogelijkheden van AI, zowel in het optimaliseren van UX -processen als in NLP en GEN AI-toepassingen.”

Hendrik Gerard: “Springbok is toonaangevend op vlak van het creëren van impactvolle digitale ervaringen. De eerste ontmoeting met Kathy bij Springbok gaf me een geweldige eerste indruk, die me meteen overtuigde. Ik ben er zeker van dat Springbok de juiste prioriteiten en visie heeft om het waar te maken. Ik kijk ernaar uit om met Kathy en dit team samen te werken!”

www.springbokagency.com

Subscribe to our newsletter