Marketing Report
Roularta Media Group versnelt digitalisering met Stefan Seghers als CMO

Roularta Media Group versnelt digitalisering met Stefan Seghers als CMO

Chief Data Officer Stefan Seghers het management van Roularta Media Group (RMG) als Chief Marketing Officer. Hij zal beide functies van CDO en CMO combineren en zo instaan voor de versnelling van de digitale groeistrategie van RMG.

De focus ligt daarbij op de groei van digitale abonnementen en e-commerce, de creatie van digitale abonnementenbundels en het afsluiten van strategische multimediale partnerships met bedrijven en andere organisaties.

RMG heeft als beursgenoteerd bedrijf in de mediasector een ambitieuze strategie gericht op digitalisering, innovatie, consolidatie en duurzaamheid. In de ondersteuning van deze strategie vervult Stefan als CMO/CDO een sleutelrol, zowel voor de Belgische als de Nederlandse en Duitse activiteiten.

Stefan Seghers: “Dankzij de investeringen in digitalisering en de overnames van de laatste jaren, heeft RMG een indrukwekkende portfolio van sterke mediamerken opgebouwd. Samen met een ervaren team op vlak van data/BI, CRM, e-commerce, UX, werving, product- en brandmanagement in België en Nederland, kijk ik ernaar uit om bij te dragen tot de verdere digitale groeistrategie van RMG.”

Xavier Bouckaert, CEO: “Een ambitieuze groeistrategie in een uitdagende mediasector kan enkel gerealiseerd worden met de juiste talenten en competenties. Daarom ben ik zeer verheugd dat Stefan nu als CMO ook eindverantwoordelijk wordt voor marketing, een onmisbare schakel in de verdere groei van onze activiteiten.”

www.roularta.be

Subscribe to our newsletter