Marketing Report
RMB, VAR, Clear Channel, Havas Media, VRT, RTBF en Orange met Moment of the Day via DOOH

RMB, VAR, Clear Channel, Havas Media, VRT, RTBF en Orange met Moment of the Day via DOOH

RMB, VAR, Clear Channel, Havas Media, VRT, RTBF en Orange Belgium hebben hun handen ineen geslagen om via DOOH een dag na de prestaties op de Olympische Spelen korte momenten van Belgische en internationale atleten te tonen op de DOOH-objecten van Clear Channel in België.

Deze multimedia-ervaring wordt gesponsord door Orange Belgium en bouwt voort op de acties die tijdens eerdere grote, internationale sportcompetities uitgerold werden (UEFA EURO 2020, UEFA EURO 2024 en FIFA WOLD CUP 2022).

RTBF/VRT

Het aanbod van de beelden wordt geproduceerd door de Franstalige openbare omroep RTBF en de Vlaamse openbare omroep VRT verschijnt op de digitale schermen van Clear Channel in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest, en in de grote steden en stations van Vlaanderen en Wallonië.

Dankzij dit project kan Orange een nationale, creatieve en impactvolle campagne voeren rond een uniek sportevenement.

De RTBF levert de officiële beelden van de Olympische Spelen met focus op onze Belgische atleten, en lanceert ook een TV/Radio/Digital om deze mooie samenwerking te promoten.

In Vlaanderen wordt hetzelfde concept toegepast met de partners Sporza en de VRT.

RMB

De Content & Creativity-unit van de reclameregie RMB (van de RTBF) staat in voor de volledige productie en coördinatie van Moment of the day.

Moment of the Day is nog tot en met 12 augustus te zien.

www.rmb.be

www.var.be

www.rtbf.be

www.vrt.be

be.havas.com

www.orange.be

 

 

Subscribe to our newsletter