Marketing Report
Joe Public opnieuw met campagne voor Foodbag

Joe Public opnieuw met campagne voor Foodbag

Foodbag heeft een tv-campagne gelanceerd die door Joe Public Belgium is ontwikkeld (het creatieve bureau van Springbok). Foodbag staat voor lokale producten.

Dankzij de lokale ingrediënten in de maaltijdbox van Foodbag wordt opscheppen super makkelijk. Tijdens etenstijd met je heerlijke recept maar ook achteraf kan je lekker opscheppen tegen je vrienden, collega’s en familie over hoe jij altijd met lokale ingrediënten kookt.

Foodbag brengt zijn concept van een maaltijdbox die via radiospotjes werd gepromoot, naar het tv-scherm. Klanten fantaseren daarin over hoe ze weer kunnen opscheppen met de lokale ingrediënten van het Belgische merk.

Ook in de kortere spotjes, waarin klanten de kijker rechtstreeks aanspreken, is het zelfvertrouwen te vinden. De campagne is zowel via tv als via digitale platformen te zien.

Credits

Client: Bram Elewaut, Gilles Goethals, Astrid Zwaenepoel | Creative Direction: Pieter Staes, Manuel Ostyn | Strategy: Tomas Sweertvaegher | Creation: Fleur Delanghe, Marie Janssens | Project & Account Direction: Sylvie Demeestere, Viktoria De Cubber | Production: AKA De Mensen

www.joepublic.be

Subscribe to our newsletter