Marketing Report
Joe Public Belgium ontwikkelt  tijdloze modecampagne rondom herstelgarantie voor Mayerline

Joe Public Belgium ontwikkelt  tijdloze modecampagne rondom herstelgarantie voor Mayerline

Het Belgische modemerk Mayerline heeft een door Joe Public Belgium ontwikkelde campagne gelanceerd waarin oudere collecties de hoofdrol spelen. Hiermee wil het inspelen op de onlangs geintrdocueerde herstelgarantie.

Met de campagne wil Mayerline reageren op een modewereld die immer op nieuw en trends gericht is. Voor het Belgische modemerk is dit echter een onderstreping van zijn merk DNA. Oftewel geen Herfstcollectie 2024 maar wel die van… 1992 of die van 2019. Hiermee wil Mayerline aangeven tijdloos te zijn. 

Herstelgarantie

De levenslange herstelgarantie geldt voor zowel oude als rececnt gekochte kledingsstukken. De gebrekgen worden kosteloos hersteld  in het Mayerline-atelier. Mayerline beschouwt deze service als een integraal deel van het kledingstuk.

Katrien De Cannière, Marketing Manager Mayerline: “Deze campagne toont perfect aan dat onze mode tijdloos is en tegelijk relevant blijft. Bovendien illustreert het mooi dat kiezen voor kwaliteit die lang meegaat an sich de meest duurzame keuze is die je kan maken.”

#GeefHetDoor

De herstelgarantie is één initiatief in de bredere duurzaamheidsstrategie van Mayerline en bij uitbreiding van haar moederholding Claes Retail Group. Die groepsstrategie vaart onder de naam Pass It On en werd sedert vorig jaar mee uitgetekend en strategisch ondersteund door Springbok, waarvan Joe Public deel uitmaakt.

Credits

Client: Mayerline | Contact: Katrien De Cannière | Agency: Joe Public Belgium | Strategy: Tomas Sweertvaegher, Tom Dehaes | Creative Direction: Pieter Staes, Manuel Ostyn | Account Direction: Viktoria De Cubber

www.joepublic.be

www.www.mayerline.be

 

 

Subscribe to our newsletter